Halkbanan

    2010-09-01 / 09:14:27 Publicerat i Zilla & jag  
Halkbanan hade jag haft värsta bilden av.
Jag ska sitta själv i en bil medans de andra (man är fyra st) ska stå och glo och kommentera osv.
Så bara pga det har jag varit nervösare än nånsin.
Halkbanan gjorde jag i måndags, och det var HUR JÄVLA KUL som helst å få köra själv.
Dock är jag inte förtjust i hur bilen snurrar i halka. Det är obehagligt. Skulle jag få bestämma själv skulle jag antingen låta bilen stå hela vintern eller knuffa bilen där det är halt.

Idag är det arbetsförmedlingen som står på schemat, och färgaffären.
Jag ska köpa färg och fixa i klädkammaren här hemma.
Gör ändå ingenting vettigt när jag väl är hemma.... =)
Då är frågan... Lila, röd eller svart.......
Kommentarer
Postat av: Cami

ja det var sååå kul tt köra på halkbanan :) jag trodde samma som du, att alla såg, osv men jag tänkte inte på när jag körde. jag fokuserade mig på halkbanan hur jag ska köra så jag glömde bort de andra väntade bakom mig och tittade på mig. kul att välja färg :) puss

2010-09-01 @ 10:06:13
URL: http://misscami.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

Ser du, det går inte att misslyckas på halkbanan i princip ^^



Varför inte alla färger? ;)

2010-09-01 @ 10:18:15
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Maria

Du kan få knuffa min bil när som helst Malin ;) Med andra ord behöver jag inte köpa en ny bil om min dör för då finns du till hands.. Perffa:)

2010-09-02 @ 07:44:09
Postat av: mikaela

Haha har också värsta bilden inför halkan. Jag kommer vara den första som inte klarar den, typ!

2010-09-02 @ 12:05:16
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja verkligen kul och dessutom spännande men mestadels jäkligt nervöst :) hehe. Men tänkte ha lite tårta på lördag förmiddag och självklart är du välkommen om du har tid över? ;P Vi kanske kan hinna med en fika nästa vecka, hur ser det ut för dig?



föresten, på tal om atbetsförmedlingen..Du har inte funderat på att lämna in ett cv till RIK assistans (där jag jobbar)? Det skulle nog passa dig.

2010-09-05 @ 11:16:03
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0