Your birthday

    2010-10-13 / 08:20:59 Publicerat i Zilla & jag  
Idag fyller världens bästa kompis år.
GRATTIS EMMA.
Älskar dig!

Idag känns för övrigt som en riktigt bra dag.
Vid två tror jag det var, då ska vi äntligen (hoppas jag) få ta bort stygnen på Zilla. Är lite tveksam till det, då det har lossnat minst 2 köttbitar från benet de senaste dagarna. Misstänker nog ändå att det bara var döda bitar, och att dom ändå skulle lossna.
Stygnen måste ju nästan bort, annars kommer dom ju växa in eller vad man säger så det blir svårare att ta bort dem.
Ikväll måste jag packa, för imorgon beger jag mig till Sundsvall. Jag & Håkan ska få middag innan Håkan åker hem igen och jag stannar för natten! Fredag är det Stockholm för hela slanten.(pha vilket skämt, jag är luspank)
Blir trevligt iaf å få tillbringa helgen med människor jag älskar. Mamma, moster A, moster C och kusin M.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0