You are...

    2010-10-10 / 22:55:06 Publicerat i Zilla & jag  
Jobbat helgen på hotellet. Har gått himla bra. Förutom igår, när jag sov ungefär 2 timmar. Drömde en jävulsk hemsk dröm om döden, vaknade och var alldeles blöt av svett. Hade fläkten igång, Zilla låg tätt intill mig på ena sidan och Håkan på andra. Försökte somna om, sov väl iaf en timma på det innan det var dax att gå upp.
Jobbade då nån timma, sen var det bara hem, försöka pigga på mig lite. Vid elva gick bussen till Sundsvall.
Och vad tror ni händer då? Jo, min mage krånglar. HEMSKT. Trodde jag skulle spy när jag satt på bussen också.

I sundsvall mötte jag upp Camilla med sin fina mage ;) Kändes himla ovant att se henne gravid, men gud så glad jag är för hennes skull. Hon har hittat mannen i sitt liv och snart skall de få något de skapat tillsammans. Underbart.
Vi strosade omkring på stan där. Kollade på bebiskläder o sånt.
Sist av allt gick vi å fikade på Charm tror jag det hette. Och avslutade Sundsvalls trippen på Gina där jag hittade två linnen och en skitsnygg kofta. =)
Därefter åkte vi hem till min mor, fick fika där också. Och åkte sedan vidare till Birsta. Där blev det lite olika affärer och avslutades med IKEA.
Sen åkte vi till Härnösand. Cami följde med in för å se hur vi bor, surrade lite å sen åkte hon vidare (hem till sin mor tror jag)
Jag fixade käk och därefter gick jag och la mig. (idag känns det som att jag var full/berusad hela dagen igår)

Idag jobbade jag lite fler timmar, hem, nörda framför datorn och åkte te syster sen för å kolla på möblerna vi skall köpa (tror jag)
Sen har kvällen spenderas hemma, framför tvn. =)

En fullspäckad vecka väntar.
Imorgon skall jag iväg och lämna glasögons bågarna jag testat över helgen (har för övrigt bestämt nu vilka det blir och det blev inte alls dem jag hade bestämt mig för i fredags)
Träff med Sandra blir det också. Sen kommer veckan bara gå, torsdag - sundsvall, fredag - stockholm.

godnatt!
Kommentarer
Postat av: Cami

Tack för en underbar dag :) Ja svårt att tro att jag är med barn. Konstgit att vi blir vuxna nån gång.. puss

2010-10-11 @ 09:47:20
URL: http://misscami.blogg.se/
Postat av: caroline

åååååh, ni måste bara komma!!! Å då ska jag fan INTE jobba :D ta körkoret nu då!! kram <3

2010-10-13 @ 01:06:25
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0