Veterinären

    2010-10-07 / 20:14:17 Publicerat i Zilla & jag  
Vi fick ringa idag till veterinären om en tid, då det luktade dåligt om Zillas sår.
Det visade sig att på något sätt har hon lyckas riva bort en bit hud. Men, det ska läka fint så jag är inte orolig.
Men det är inte fint, å jag mår illa när jag kollar.. Min stackars bebis..
Nu så får hon smärtstillande i 6 dagar och antibiotika i tio dagar. Vi skulle egentligen ta bort stygnen imorgon, men det är ändrats till nästa vecka på onsdag istället. Så det får läka igen.

Imorgon skall jag ner på stan, till optikern, sen blir det myskväll för hela slanten.
Lördag skall jag, som det ser ut nu, till Sundsvall och träffa Camilla. Vi ska besöka två andra vänner till oss, o så blir det shopping samt bio. En riktigt mysdag som jag hoppas blir av. :D
Annars är det jobb hela helgen (morgon)

Näe, nu ska jag fortsätta med Beverly Hills :D:D
Kommentarer
Postat av: Marika

dumma dig som har alla boxar på bevvan ;( ja vill också ju! :D

2010-10-07 @ 21:27:14
URL: http://marikagrundel1,blogg.se
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja det får bli den gråa :)

2010-10-08 @ 18:38:58
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0