Sjuk

    2010-10-25 / 21:42:12 Publicerat i Zilla & jag  
Jag har råkat ut för världens förkylning. INTE roligt. Nästan så jag tror att jag har feber också. Känner mig inge kry alls. Det är INTE bra.. Vaknade nångång i natt och var helt igentäppt och tog min nässpray. Somnade visst och vaknade av att jag höll i den fortfarande. När något sånt händer, då ÄR jag sjuk.....

Har jobbat ikv iaf, eventuellt blir det jobb imorgon också, får se vad bossen säger när hon ringer imorgon.
Annars så har helgen varit kanonbra, festen blev otroligt lyckad. Nästan alla mina närmaste vänner var samlade.

När Håkan slutat jobbet kom han hem med en blomma, orkidé. En lila. (min favoritfärg)
Någon som vet hur man tar hand om den på bästa sätt? =)

Nu är det sängen nästa och jag hoppas att natten gör att min förkylning är borta imorgon..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0