Orolig själ

    2010-10-23 / 09:52:29 Publicerat i Zilla & jag  
Igår kväll for jag hem till Emma en snabbis, pratade lite med henne och hjälpte henne med lite saker. Allt kommer ordna sig hjärtat!

Kollade på Idol, och jag är glad att Geir fick vara kvar. Han, Jay, Olle och Elin är bland mina favoriter.

Tyckte att jag kunde få sova ut idag, men på något sätt vaknar jag tidigt ändå och jag börjar tro att jag är en orolig själ. Jag kan inte ta mig tiden till att ligga kvar i sängen lite extra, jag kan inte sova ordentligt. Inte bra, inte bra.
Kanske blir ändring på det nu då jag har börjat träna. Tror att vem som helst mår bättre av att träna.

Ne nu ska jag sätta igång å fixa lite här hemma inför kvällens inflyttningsfest.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0