Det är nu det händer..

    2010-10-19 / 19:58:44 Publicerat i Zilla & jag  
Kryssningen var.. obeskrivligt rolig.
Kan inte ens berätta allt...
Men bland annat gick min väska sönder mitt i allt, fick lämna den i hytten, och det innebar att där hade jag kortet för att komma in i hytten. Och med alkohol i kroppen så kommer inte jag ihåg vart hytten låg då jag hamnade på partajj på 8:e våningen. Så jag snurrade omkring i nån timma tills jag hittade receptionen och fick fråga där :P

Men trots den händelsen har jag haft RIKTIGT roligt.

Nu är det en ny vecka och det händer grejer...
Imorgon har jag körlektion o senare vette fan.
Torsdag första träningsdagen på gymmet och så lunch med Steph samt möte med min jobbcoach.
Fredag ska jag bara slöa samt inhandla grejs inför lördagen
Då har vi inflyttningsfest här. Bättre sent än aldrig.
Blir nog roligt, hoppas jag!

Var förresten å hämtade mina glasögon idag. =)

Nu ska jag invänta att mannen kommer hem, så jag kan klippa honom och sen gå å sova!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0