Bad things

    2010-10-06 / 22:22:55 Publicerat i Zilla & jag  
Det är konstigt att man inte kan få en dag utan händelser.
Igår fick kylen nå fel, och det var flera liter vatten i kylen som jag fick försöka städa bort. Dax å köpa en ny tror jag...

Idag så trodde jag på en trevlig dag, som varit väldigt trevlig trots allt med middag tillsammans med min brukare och kaffe med en fin fin vän Annie.
MEN, precis innan Annie kommer hit, så är Zilla olydig och kliar på sitt opererade ben (hon har tratt..)
Paniken bara gror, jag försöker linda om det men hon lyckas få bort det.
När Annie väl kommit trodde jag att det slutat blöda, å så när hon lägger sig i soffan känner jag något blött och kollar igen och får blod över hela handen, det bara RANN....
Men nu tror jag vi fått stopp på det och imorrn bitti blir det jag som ringer veterinären direkt.


Ne, nu är det sängen nästa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0