Away

    2010-10-05 / 14:56:31 Publicerat i Zilla & jag  
På fredag kl 08.00 skall jag med Zillen te veterinären så stygnen kan tas bort. Måste även be dom kika på det öppna såret hon också har fått, antar att det kan ha skavt från bandaget.
Annars har det läkt fint tycker jag, så får hoppas veterinären också tycker som jag ;)

Imorgon skall jag iväg å käka middag med min brukare. Det skall bli trevligt.
Ne, nu ska jag göra nåt annat onyttigt, kolla på Beverly Hills 90128, fått hem säsong 5 och 6. Snart är den serien komplett ;) Bara 7-9 som fattas (10 har jag redan)
Sen kan jag fortsätta samla på resterande av mina serier.

Har ett projekt på gång. Eller.. projekt och projekt. Jag måste inhandla en hylla där jag kan ha mina serieboxar. Vet precis hur det ska se, det kommer bli sååå bra såå :D
Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Tror jag inte, var inte så länge sen hon gjorde det.

2010-10-06 @ 17:57:34
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0