Wow

    2010-11-18 / 21:04:25 Publicerat i Zilla & jag  
Idag har vart en riktigt bra dag.

Började min morgon med att åka förbi Sporthotellet, skulle testa fixa en sak som inte alls ville fungera.
Fikade lite, och precis när jag skulle åka iväg, så kommer syster med bilen. Så då hann jag träffa pappa en sväng (som är å hälsar på nu)
Sen for jag å tränade. Det var riktigt skönt å vara själv, det fanns ju andra som var där, men utan sällskap.
Men tror att jag tog i för mycket, har en konstig smärta, men det kan ju vara träningsvärk också.

Efter det for jag på min hemliga sak. Det gick jättebra.

Imorgon väntas jobb med Linda och lördag blir det Birsta och på kvällen satsar vi på en filmkväll med ett par vänner. <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0