Winter has arrive

    2010-11-12 / 14:00:54 Publicerat i Zilla & jag  
Sitter här med en kopp kaffe och kollar på Beverly Hills, vad annars?! Melrose Place har jag sett klart, måste fixa resterande säsonger bara.

Började min morgon med att kolla till min karl, som har gjort illa sig. Så han fick stanna hemma från jobbet. Är tungt för honom att jobba med en ond rygg, då han lyfter i princip hela tiden på jobbet.
Vid elva tiden fick jag sms av Carro att hon var utanför, vi skulle ses och ta hundarna ut till Brukshundsklubben.
Så jag tog på mig varma kläder (skorna var det enda som jag frös i) och satte täcket på Zilla och åkte iväg med Carro & Charlie.
Båda hundarna fick vara lösa och tror dom njöt lika mycket som jag gjorde av att se dem springa och busa.
Skönt är det att dom kommer överens också.
Skulle försöka ta bra bilder när vi gick i skogen men det gick inte så värst bra.
Men några bilder blev det iaf. Zilla var duktig på att posa och Charlie mindre bra ;)
Några bilder





När vi kom hem började det snöa ännu mera. Det är LIITE mysigt, bara jag slipper gå ut och köra bil. (det blir bättre den dagen jag hittat ett par bra skor)

Ikväll blir det att fara iväg på en fest, jag skall köra ikv. Wish me luck!
Hämtar upp Steph efter hennes träning och så beger vi oss.
Det är Annas kusin som har festen. Ska bli kul.


Nu ska jag återgå till mitt kaffe och Beverly Hills.
Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Hörrdu du ska vara glad att du kan va ute och köra bil du :p

2010-11-12 @ 14:53:51
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: carro

mysiga bilder :D KRAAM

2010-11-13 @ 16:34:17
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0