so yesterday

    2010-11-13 / 12:06:03 Publicerat i Zilla & jag  
Det kända toalettfotograferandet.

Igår var jag hemma till efter 22, sen tog jag bilen o hämtade upp Steph.
Vi skulle te Andreas och Ida på lite fest.
Vi var väl de enda som var nyktra.
På väg dit tog vi med oss Martin också.

Efter bara en liten stund ville Andreas bli upphämtad vid Skeppet, så jag och Steph åkte och hämtade honom.
Satt där tills alla skulle iväg på krogen.

Hade ett super avslut på kvällen med Steph och planer smids.
Vi satt i bilen ganska länga och pratade och till slut såg det ut som att några älskat häftigt i bilen. Haha

Nu skall jag fixa mig lite kaffe och sen bege mig på Erikshjälpen med Lindis.
Kommentarer
Postat av: steff

Haha:)ja det var väldigt kul igår! och mysigt med pratstunden:P

2010-11-13 @ 14:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0