Sectrets

    2010-11-19 / 12:48:20 Publicerat i Zilla & jag  
Sådär.
Idag kan jag berätta lite om hemlisen. För nu har jag berättat de viktigaste, mor, far osv.

Jag var på en slags intervju igår, som personlig assistent.
Hela den tiden kändes kanonbra, och jag fick höra att jag var speciellt utvald och att en av assistenterna som ska sluta, hoppades på mig.

Idag fick jag telefonsamtal om att den här tjejen ville ha mig som assistent. Så det blir intro dagar till veckan.
Får återkomma mer ikväll efter jobbet när jag vet exakt vad det är för anställning.
Jag är som på rosa moln.

Ikväll, om jag slutar i bra tid, ska jag möta Steph o kolla på en innebandy(?) match.
Imorgon blir det Birsta City med Steph, så himla kul, var längesen vi hade en heldag tillsammans.
På kvällen tar vi våra karlar och myser till framför en film.
Hela helgen kommer vara perfekt. Skall städa ur bilen och kolla till allt också på söndag, så jag är "säker" när jag skall rulla ner till Örebro.

Ne, nu måste jag städa så jag törs släppa in Steph å Matte här imorrn kväll =)
Kommentarer
Postat av: Helena

Men det är ju SUPER, GRATTIS!!! åh vad roligt. Hoppas att du kommer att trivas.

2010-11-20 @ 11:39:13
URL: http://hewi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0