Great

    2010-11-16 / 18:44:51 Publicerat i Zilla & jag  
Så, då var denna dag snart slut.
Jobbat nån timma, köpt vinterskor och vart å tränat.

Hela den här veckan känns som att den kommer vara bra. Fullt ut.
Imorgon skall jag jobba igen, träna och hem till Stephanie å vara social en stund. (det känns sjukt fantastiskt att vi umgås igen, den här gången ska jag inte sabotera det. känns som vänskapen stärkts som fan nu)
Torsdag ska jag göra en hemlig sak och fredag blir det kanske jobb.

O helgen är också lite planerad. Ska bli riktigt nice.

Bye
Kommentarer
Postat av: Tjosan

vad för skor? bild tack :)

2010-11-16 @ 20:01:14
Postat av: Pernilla

haha, jag och Lisa är tokiga i Mr Potter :) Det finns 6 filmer ute på dvd nu :) SE DEM :D

2010-11-16 @ 23:04:49
URL: http://perniiilllaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0