First time

    2010-11-02 / 20:21:14 Publicerat i Zilla & jag  
Jag hade tänkt mig att skriva lite om när jag flyttade hemifrån. Men fastnade direkt. Var runt 16 när jag flyttade från mamma, Härnösand och tryggheten. Run 18-19 när jag flyttade till en lägenhet med en gammal vän. Samma ålder när jag flyttade till min helt egna lägenhet, och det var det jag tänkte berätta om.
Men insåg ganska snabbt att i den lägenheten finns INGET bra att berätta. Det var då det värsta började. Helvetet med psykopaten. Så jag skiter i det här.

Jag har iaf fixat med boende när jag & min bästa Anna åker ner till Örebro. Vi tar bilen, så resan dit är också klar. Nu är det bara o invänta att just den helgen ska komma. Jag längtar verkligen. Av många anledningar....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0