Death

    2010-11-06 / 09:15:44 Publicerat i Zilla & jag  
Skall strax hoppa in i duschen, sen skall jag åka iväg med Anna och tända ljus. Jag tänkte att jag ska tända ljus för min farfar och Emmas söner Jack & Jamie. Såna här dagar önskar jag att jag var uppe i Kiruna, då hade jag kunnat sitta vid farfars grav, pratat med honom och berättat allt som händer runtomkring. Berättat att jag till slut fick det där förbaskade körkortet. Jaa, allt viktigt och oviktigt skulle jag berätta för honom.

Ikväll skall jag iväg på Halloween fest. Blir riktigt nice.
Ser framemot det.
Men nu duschen!
Tjo
Kommentarer
Postat av: Helena

Jag förstår hur du menar, men jag tror inte att det spelar någon roll att du är på kyrkogården i Härnösand och berättar för din farfar om körkortet, han hör ändå.



Men jag förstår precis hur du menar för jag vet inte om jag ids gå till kyrkogården här på Lidingö för pappa finns inte här. Det känns så meningslöst på någotvis.



Vad du än väljer att göra så är det rätt!!!



Ha det så jättekul på festen ikväll och hälsa din syster med familj när du ser dem, jag ska försöka hinna hem till h-sand innan jul (om det går)



2010-11-06 @ 13:19:19
URL: http://hewi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0