Stockholm dag 2 samt hemresan

    2010-05-04 / 10:33:11 Publicerat i Zilla & jag  
Dagen började med att jag mådde illa. Det var whiskeyn. Jag tål fan inte sånt.
Jag är väl medveten om att jag får ont i magen av whiskey, vodka och mjölk.
Men ändå tror jag att jag ska slippa det. Så fel jag har varje gång.

Vi åkte in till staden, Stureplan.
Idag var dagen vi skulle fotograferas på The Studio.
Jag var nervös, det går inte att beskriva med ord hur satans nervös jag var.
Men så fort jag blivit sminkad av make up-artisten, som var en jättegullig och trevlig tjej, försvann nervositeten.
Det var nog just det jag var nervös för antar jag.
Jag valde en vardaglig make up. Ville inte ha för skrikigt, utan mer enklare.

Blev lite mer väntande, men det förstod jag, då det stod att det kunde ta upp till 4 timmar detta.
Själva fotograferingen gick smärtfritt. Kändes skumt med alla poser man skulle ha men riktigt roligt var det.

Bjuder på en bild, som jag är jättenöjd med.


Sen bar det av hemåt till Tyresö. Lite småfix samt käk. Sandra lagade ihop nåt riktigt gott. Kyckling med ris. Mun-orgasm.
Sen bar det av till min fina kusin Madelene.
Höjdpunkten.
Satt som på nålar medans jag väntade på att Caroline & Sara skulle anlända. Men till sist så.
Hade riktigt, riktigt trevligt där.
Sandra, Emma & Madde drog iväg på nån krog medans jag stannade.

Sara, Caroline och Madelene

Kändes inte alls roligt att lämna dem för att åka tillbaks till Tyresö, men samtidigt var jag så satans jävla trött. Så det gjorde inte så mycket ändå.
Nästa gång....

Söndag
Hemgång!
Bara längtade å längtade.
Men solen sken och det var skithärligt väder så lite vemodigt kändes det allt.

Sandra, jag & Emma som åkte ner blev på hemresan 2 extra. Madde & Exit



Summering
Jag längtar tills nästa gång jag åker ner till Stockholm.
Antingen med my love eller så åker jag själv...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0