Stockholm Dag 1

    2010-05-04 / 09:58:25 Publicerat i Zilla & jag  
Hur sammanfattar vi helgen då på bästa möjliga sätt?!
Tror jag börjar med en bild.

DAG 1


Dragon Gate utanför Gävle.
Blev jättefascinerad av byggnaderna omkring där.
Vi stannade där både på dit och hemvägen.

Resan tog lite längre tid än beräknat ned. Men är man inte van vid rusningstrafiken så är det inte det lättaste.
Men fram kom vi. Hade önskat att vi startat senare, för inte blev det någon shopping inte. Mest väntande på att Madde skulle sluta jobbet och komma hem.
Vi gick till Tyresö Centrum, fanns en del affärer där jag hade velat kika i. Men jag bet ihop och sa ingenting om det. Vi satte oss och fikade. Sen bestämde vi att vi skulle handla på Coop och jag skulle gå in snabbt på systemet. Emma gick till bilen hon.

När Madde äntligen kom hem, vart det lite husesyn och val av sängplats. Herregud vilket mysigt litet radhus. En liten altan på framsidan och en lite större altan på baksidan.
Sen påbörjades alkoholförbrukningen. Medans grillchefen fixade maten. Supergott å äta grillat.
Satt uppe ett tag, surrade och hade det allmänt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0