Sammanfattning

    2010-05-19 / 16:51:31 Publicerat i Zilla & jag  
Här uppdateras det flitigt ser jag.
Har redan gjort tre dagars praktik på ett dövblindboende. Jag trivs kanon. Få se om dom vill ha mig i sommar som sommarvikarie. Ser ljust ut.

Fick brev hem idag, jag är antagen till Social Grundkurs på Folkhögskolan här i stan till hösten. Vilken lättnad.
Senast den 27e flyttar vi in i våran nya lägenhet, jag har redan börjat planera hur vi ska göra om i klädkammaren.
Känns som allt bara... flyter på.... Hoppas det håller i sig.

Dock så är bilen fortfarande på verkstan, det är drygt. Inte det lättaste att ta sig å handla mycket då inte... Det är inte så värst roligt.

Imorgon har jag kvällen på dövblindboendet. Sovmorgon, yes. Har klivit upp 05.00 alla dagar hittills. Det känns. Inte alls van, antar att det tar sig sen!

Pappa har varit här i två dagar, läkarbesök osv.
Skönt, för jag vet inte om jag hinner åka upp å hälsa på honom i sommar. Känns tajt om tid för det, tyvärr...
Kommentarer
Postat av: caroline

vad glad jag blir när det flyter på så bra för dig!! Fan vad härligt!! :D

2010-05-20 @ 14:41:10
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Aha där ser man :D

fan vad roligt, jag som har längtat ihjäl mig!

Dock ska jag inte åka så mycket karuseller och bränna pengar. Ska ju till Göteborg och gå på liseberg vilket mamma betalar så mina pengar kan man ju lägga på kläder när man liks är där nere. ;)

2010-05-22 @ 23:44:28
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0