Jobbigt läge

    2010-05-04 / 11:45:19 Publicerat i Zilla & jag  
Jag är tvungen att vara "sjukskriven" hela den här veckan då jag har fått skavsår av mina nya hörapparater. Sjukt.
Försöker ringa hörcentralen för att få detta åtgärdat med hörapparaterna, men hon är SJUK.
Försöker ordna en tolk, men tolkcentralen kan inte ordna någon då det jag går är genom AF, och AF tolkförmedling kan inte heller ordna någon då det är för kort varsel.
Detta suger rejält och jag känner mig enormt handikappad, vill knappt gå ut av rädsla för att jag ska möta någon som jag känner. Jag hör ju ingenting. Allt jag hör är mummel.

Bra början på maj!
Kommentarer
Postat av: Sandra

Urscha, vad jobbigt du får ha det. :( Önskar jag kunde vara din personliga tolk, vilket lyx jobb föresten ;) Finns det ingen annan på hörcentralen som kan hjälpa dig? KRAM!

2010-05-04 @ 16:32:16
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/
Postat av: linda & azi

åå :) men va vet din kompis inte? de e sååå nära å de går ju buss förbi älta till nacka från tyresö :D

haft skoj i sthlm?

2010-05-04 @ 19:14:46
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0