Trust

    2010-03-02 / 16:05:29 Publicerat i Zilla & jag  
Jag börjar seriöst bli riktigt riktigt orolig här.
Dessa dagar har känts som.... att jag är på väg in i någon sekt.
Som exempel fick vi lyssna idag på en text om att finna sina inre hundar, därefter blunda och andas djupt och fundera på hur vi vill vara idag.
Jag blir lite nervös.......

Nu har vi fått ett erbjudande om en lgh, det blev inte den vi fick brev om idag (de hade ångrat sig) utan en annan lgh i samma område. Ska dit nästa vecka å kika på den. Jag håller tummar och tår att den är fin och att vi får den!
Kommentarer
Postat av: Maria

Blev de inte här hos mig? Vafaaasen!!! :s

Tur det finns fler lägenheter.. :)

2010-03-02 @ 16:29:06
Postat av: Hellis

Vilket område? hoppas på ett tevligt område :)

2010-03-02 @ 16:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0