The past should be erased

    2010-03-02 / 08:18:53 Publicerat i Zilla & jag  
Idag kan jag beskriva mig själv, med ett endaste ord.
TRÖTT.

Jag vaknar kring 04.50 tiden, blöt av svett. Jag har drömt ytterligare en mardröm. Om Mr X.
Borde inte detta vara borta från mina mardrömmar? Det har ju ändå gått snart 5 år sedan jag blev fri.

Igår var jag förresten barnvakt åt min underbare gudson. Han var inte LÄTTroad igår, men vi hade fullt upp. Jag sjöng lite för han (vet inte om det kan ge skador för livet när man hör min sångröst, men äh)
Vi lekte lite race med gåstolen, vi lekte lite "nej nej, inte ta den" och sista leken, som tog mest energi... Inte sova ännu, inte sova ännu.
Sen kom mamman hem, och jag fick vila ryggen lite. Det var roligt iaf.

Näe nu ska ja väl ta o se om jag ska röra mig neråt....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0