Redan söndag?

    2010-03-28 / 11:51:27 Publicerat i Zilla & jag  
Herregud, jag vet inte om jag känner "redan söndag" eller "va, är det söndag, är det inte måndag??"
Något känner jag iaf.
Fick lite tråkiga nyheter igår, som jag hoppas skall lösas sig snart.... Det är inte lätt när man har vänner man gör allt för, som man älskar av hela sitt hjärta... Då känns det i hjärtat när det inte går bra för vännerna man har nära hjärtat.

Jag skall försöka lämna in min dator imorgon, så jag får ordning på den.
Fast jag skulle nog hellre köpa en ny dator :P Men det har jag inte råd med....


Näe, nu skall jag återgå till Desperata hemmafruar och mitt kaffe.
Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var tråkigt :(

2010-03-28 @ 12:13:20
URL: http://zparriz.se
Postat av: caroline

hur blir det? KIruna? :D jag och karln åker iaf på söndag kväll och åker hem onsdag morgon från jänken :) skulle vara kul om du kom, fast jag fösrtår och du har beslutsångest. puss puss kusin! <3

2010-03-30 @ 12:23:41
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0