Pain

    2010-03-06 / 09:33:46 Publicerat i Zilla & jag  
Då är vi snart inne på tredje veckan med huvudvärk, varje dag.
Har snart knaprat slut på en burk. Sjukt.
Men jag antar att det går över...

Det är helg... OM någon missat det.
Igår såg jag å älsko på en film, American History X. En underbart bra film...
Sen var jag lika trött som jag varit hela dagen, ögonen sved. Så jag gick å la mig. Riktigt skönt...
När jag vaknade i morse, kändes det som att jag sovit bort hela dagen, så jag fick en smärre chock när jag såg att klockan var åtta. Herreguu..
Nee, nu måste jag göra lite kaffe. Tänkte trots huvudvärken idag, så jag har en dag fri från värktabletter. Kan inte vara bra för någon att käka minst 2 tabletter om dagen i minst 2 veckor. Näe. idag trotsar vi det.

Stig & mami kommer hit idag. Jag skall köra lite bil och sen tänkte vi bjuda på nåt kött å potatis i ugn samt en sås som Stickan tar med sig hemifrån. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0