Matförgiftning?

    2010-03-23 / 08:23:18 Publicerat i Zilla & jag  
I natt har inte varit en trevlig natt. Ont i magen och sprungit på toaletten 3 ggr. Intressant fakta.
Men det ja vill komma fram till är att det fortsatte på morgonen. Och jag vet inte om det är magsjuka eller någon släng av nå matförgiftning??!!... Försöker fundera om jag åt något igår som inte Håkan åt och det enda jag kommer på är ost, skinka och gurka isf.
Vi var på Coop igår också, där stank det spya vid pasta gången. Så ja, det kan ju vara både ock. Jag vet inte alls.
Sist jag hade RIKTIGT med magsjuka, som jag minns, det är när vi bodde på Fagottgatan, många många år sedan alltså.....

Vi fortsätter dagen med att se hur jag mår. Jag vill vara med imorgon.....
Kommentarer
Postat av: Anna

Hemma hos oss verkar inte folket må så bra i magen heller :/

2010-03-23 @ 08:43:57
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0