Lilla Norge

    2010-03-12 / 16:28:42 Publicerat i Zilla & jag  
En av kursdeltagarna, A. Han har en gård en bit mot skogen, och där har vi varit idag.
Roligt nog, har han döpt sin gård till Lilla Norge. Han är själv norsk.

Började med att promenera dit, tog cirka 50 minuter. Jag, Lilian, Barry, Åke & Tommy var dom hurtiga.
I slutet började mitt knä värka. Men där fick jag skylla mig själv som inte hade på mig nåt knäskydd.
Väl framme fick vi lite husesyn. Herregud vad prylar. Men så mysigt det var.
Han hade en vovve också, tysk schäfer. Även en liten hund som jag tyvärr inte såg till något.
Vi grillade korv, drack kaffe och bara mös ute i solen. Hur härligt som helst.

Slutet av förmiddagen gick vi in för lite foosball-turnering (googla)
Jag vann en av två gånger med mitt lag, som bestod av mig & Per.
Gud så stolt jag var. =) Det var sjukt roligt iaf.

Nu har jag en massa på min göra lista som jag bör ta tag i.
Bilder kommer nog ikväll från lite olika tillfällen, om ni har tur!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi HAR tur ikväll!

2010-03-12 @ 16:38:14
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0