Ingen magsjuka inte!

    2010-03-23 / 14:55:27 Publicerat i Zilla & jag  
Magsjuk är jag inte. tack gode gud för att du älskar mig tillräckligt.

För en stund sen ringde Kent å informerade om morgondagen. Blev ingen bowling som vi hade tänkt oss från början då pensionärerna hade bokat alla banor.
Det blir biljard, det skall bli roligt. Blir upphämtad av Kent vid kvart i tio. Perfekt.

Har nog glömt å berätta om min extremt äckliga smärta jag hade häromdagen bara. Jag stod å rökte, å så när jag rörde på mig lite grann så gjorde de så jävla ont från halva ryggen neråt och slutade på framsidan av högra låret. Jag tog tag i fönsterbrädan, var nästan rädd mitt i smärtan att fönsterbrädan skulle gå sönder, ropade på Håkan å sa att det är nåt fel på mig. Fy fan va ont de gjorde. Scary. O så smärtorna i natt, herregud, ja ville bara dööööö....

Igår kväll gymmade dom här nedanför oss till cirka elva på kvällen. Sanslöst. Jag vill bort härifrån NU, och jag vet en annan som vill bort härifrån ännu mer... Min älskade Zilla. Det gör ont i hjärtat å se hur hon plågas av oljudet. Rädslan hon har. USCH....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0