Friends

    2010-03-13 / 10:56:04 Publicerat i Zilla & jag  
Egentligen har jag gjort det här förut. Men jag känner att man kan faktiskt inte berätta för lite hur mycket man älskar sina vänner.

Linda, kan inte nog berätta för dig hur mycket jag älskar dig. Vi har känt varandra så länge, och jag vet inte vad jag skulle ta mig till om du inte fanns i mitt liv.
Emma, jag är så grymt stolt över dig. Över allt du klarat av, gått igenom. Allt du gjort för mig, vet inte jag om jag nånsin kommer kunna ge tillbaka. Men jag försöker. Varje dag! =) Love You
Anna, så kort tid du funnits i mitt liv, fast det känns som flera år. Jag räknar med dig vid min sida när jag använder min rullator! Love

Linnéa, Linnea, Maria, Sara, Jenny, Emelie och alla andra. Ni är underbara hela högen. Jag har bara underbara vänner! That´s it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0