En dag till...

    2010-03-31 / 13:28:27 Publicerat i Zilla & jag  
Imorgon hade varit dagen jag & Zilla åkt till Kiruna. Men i lördags beslutade jag mig för att vi stannar hemma.
Mamma & Stig åker ju upp för att hälsa på allt och alla och det är inte riktigt min grej. Jag nöjer mig med att hälsa på pappa, farmor och mormor, sen är det bra liksom. Känner att det kan bli lite jobbigt, och sen är jag inte den som vill åka halva vägen å stanna någonstans, jag vill åka raka vägen... Rackarns att jag inte har körkort.... Hade underlättat väldigt mycket...... Då hade ja kunnat köra sista biten liksom,så mamma & stig kunnat vila sig.

Aja, nästa år blir det kanske en resa över påsken dit, vi får se.
Blir myspys här hemma med mina älsklingar. Kanske jag kan lura med mig Håkan på en liten tur till Sälsten, sitta där å mysa å låta Zilla vara lös.
På tisdag börjar freestylen igen, så det är bra att jag inte far någonstans.

Min mage har värkt hela dagen. Usch, jag är inte den som gnäller över det, men nu när det är tredje gången på två veckor börjar det bli lite irriterande. Det allra värsta är att vakna mitt i natten och ha så ont att jag inte kan gå. Men jag vet att jag inte heller kan ligga kvar. Det är hemskt...
Blir det så här en gång till inom kort, ja då får jag väl ringa vårdcentralen som inte alls ger hjälpen man behöver men.. det är något iaf!
Kommentarer
Postat av: Anna

Nu mår du bra igen bums!

2010-03-31 @ 13:38:07
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0