Bra start...

    2010-03-09 / 12:56:29 Publicerat i Zilla & jag  
Kostföreläsningen var bra, dock missade jag slutet. förbannade ångestattacker......

Nu är jag hemma, mina kläder från Gina har kommit. Jag är glad.

Våren är här, tror jag ska sätta mig ute med en kopp kaffe å ciggarett.... =)

Såg igår att Linda är på väg till Sverige. En fika med henne måste jag hinna med, samt att det är lite festligheter som jag tänker delta i hennes ära.  Roligt!

Återgår till att tro om jag ska sätta mig ute.......
Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt när man kan sätta sig utomhus med kaffet:)

Ja hon e ju snart i Sverige!! :) Fasen va jag längtar.. och festligheter blir det!! Iiihaaa!!

2010-03-09 @ 13:35:21
Postat av: Anna

Mys :)

Jag är trött, funderar på att bli bibliotikarie, hur blir man det? Läser massa böcker och skaffar glasögon? ;p

2010-03-09 @ 15:52:49
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0