A new day

    2010-03-04 / 08:51:49 Publicerat i Zilla & jag  
Sitter här borta på den här utbildningen.
Tänkte jag måste ju testa se om jag kan sitta vid deras datorer.
Det känns lite skumt, är inte van vid stationära datorer.
Men men..

Anna min söta har fått magsjuka, jag hoppas verkligen inte att hon smittade mig när hon var på besök. Det har jag inte tid med alls.
Ska iväg på hund massage på söndag och då vill jag vara pigg, och på måndag ska jag dessutom till hörcentralen å ordna en ny hörapparat. ÄNTLIGEN typ...

Nääe, detta kändes inte alls bra. Jag gillar inte att sitta så här, jag får ont i axlarna och nacken när jag sitter här.. Suck...

Jag återgår till sektmötet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0