Tredje juni 2010

    2010-06-03 / 17:48:39 Publicerat i Zilla & jag  
Den här veckan har verkligen gått fort.
Både positivt och negativt. =)

Fick sms om att mitt paket från Jotex kommit, perfekt.
Nytt duschdraperi och ett överkast till nya läggan. Perfa.

Imorgon är det alltså fredag, jag slutar 14.00.
Då hinner jag gå på stan, systemet och Hellstrands.
Sen fixa lite här hemma om jag inte gör det idag.
På lördag kommer Annapanna hit, vi ska sitta å surra lite innan vi beger oss ner till tivolit och avslutar sedan kvällen på skeppet tror jag.
Var bjuden till Madde, men jag känner att nu är det inte rätt tid att vara uppe bland massa folk.
Jag vill bara... ta det lugnt..... Bara vara.. i min egen takt liksom! =)
Det kan behövas det också ibland!

Ne, nu ska jag återgå till mitt spel, sen fixa lite käk tror ja!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag längtar, också var det ett bra tag sedan vi träffades så där =)

2010-06-03 @ 19:02:13
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0