Tolfte juni 2010

    2010-06-12 / 17:26:15 Publicerat i Zilla & jag  
Tror att jag är på g att bli sjuk. Något är det iaf, hela högra kinden är kokhet och gör ont som fan. Huvudet värker och ögonen svider. =(
Igår kväll var jag till min vän Ulrika, hennes yngsta son hade slutat nian. Tyvärr var han inte hemma men vin och småplock fick jag minsann i mig. Efter det besöket följde jag med hem till Kicki. Där vi satt och surrade och drack ytterligare ett glas vin. Mycket trevligt.
Sen gick jag hem en snabbis och gick vidare ner till Skeppet och mötte upp Daniel, Maria och Marica.
Hade väldigt trevligt, men sen drog jag mig hemåt för en välbehövlig sömn.

Har blivit anställd som kontaktperson åt en brukare, det känns jätte, jättebra.
Det är ingen höjdarlön eller så, jag gör det för att jag vill och tycker om denna brukare.
Allt känns så himla bra, har vik hela sommaren också.
Och i augusti börjar jag ju på folkis.
Må det fortsätta flyta på så här.

Näe, nu är det dax för veckostädning här hemma. Jag trotsar min sega och trasiga kropp och kör på.

Förresten, nu är min favoritmassör tillbaks i stan, dock bara över sommaren som det ser ut nu.
Boka boka boka!!!!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0