Sjunde juni 2010

    2010-06-07 / 15:35:38 Publicerat i Zilla & jag  
För första gången på länge, känner jag att jag har något att blogga om.
Det är egentligen ingenting spännande eller så...

När jag varit å övningskört, skulle jag gå till jobbet igen. Går och pratar med Håkan i telefon och när det är en jätte jätteliten bit kvar till jobbet, hör jag hur måsarna låter och jag ser hur en bara flyger rakt emot mig. Jag blev ju fan livrädd, försökte liksom gömma mig, svär och har mig.
Fick ställa mig under ett träd, sa te håkan att nu har ja inte tid å prata mer. La på och ringde dom på jobbet.
-FÅGLARNA FLYGER PÅ MIG...
N kommer ut och står där så jag kan springa in på jobbet.
FI fan, jag hatar fåglar.

Tio minuter innan jag slutar börjar jag redan bli nervös å skaka. Så L fick ställa sig där ute och vifta med en tröja medans jag springer och har min handväska på huvudet å viftar med den.

USCH. Jag kom hem helskinnad åtminstone!
Kommentarer
Postat av: Anonym

skrattar



förlåt, men jag kan inte låta bli att skratta, för jag kan se mig själv i precis samma situation, jag hatar måsar och dessa äckliga duvor.

Jag får nästan panik om en duva går emot mig i tunnelbanan, de har så elaka ögon :S

2010-06-07 @ 17:05:11
Postat av: Anna

HAHA! xD

2010-06-07 @ 17:26:05
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0