Midsommar

    2010-06-26 / 11:04:39 Publicerat i Zilla & jag  
Vad skall vi göra idag då tro?
Vet att vi skall göra en supergod middag, kött, såser och nå potatis, kanske i ugn?! O så nå mozarella å tomater till blir kanon.
Sen ska vi även gå iväg till gamla lyan å skura golvet en sista gång, sen är vi klar med den!
Fixa det sista som går här hemma tror jag också vi gör.
Imorgon blir det Ikea för hela slanten, verkligen hela slanten.....

Igår firade vi midsommar ute i Viksjö hos Håkans papi, fick hem ett vardagsrumsbord därifrån. Perfekt. Då har vi ett problem mindre ;)
Fick mycket god mat därute, grillat, Mumma...
Valde även ut en valp som skall komma hit på prov om nån vecka. Tips på hundnamn om det skulle fungera?!
Jag har bara ett just nu.. Zacko.... Det är en liten hanhund =)

Efter den turen for vi bara hem och jag hämtade ett glas med vin och vi åkte vidare till Anna, hon var i sin farbrors hus. Fick även träffa hennes omtalade kusin för första gången. Han verkade ju trevlig. =)
Satt där en stund å sen for vi hem, slog på Two and a half men och la oss. Vi har inte fått upp några lampor så de finns inte mkt att göra i mörkret på natten.

Näe nu ska ja ta o ordna till någon frukost och sen sätta igång med något!
Kommentarer
Postat av: Anna

Det var trevligt att ni kom :) Synd att ni stannade så kort stund bara :p

2010-06-26 @ 16:42:07
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0