Juni

    2010-06-02 / 21:51:51 Publicerat i Zilla & jag  
Det är redan juni. Herregud. Om 25 dagar, max, flyttar vi.
Kan inte med ord beskriva hur mkt jag längtar. Häromkvällen kom två stycken och skulle börja träna kl TJUGOTRE NOLL NOLL på kvällen. Snälla nån, efter tio ska det väl vara lugnt?!
Håkan gick ner å sa till, dom gick ganska snabbt efter. Dom såg inte så glada ut...

Sen lördags natt har jag varit hundvakt åt lilla Aimee. En otroligt busig och livlig hund. Riktigt valpig är hon. Hon och jag sov i sängen i natt, Håkan blev "utkastad" till soffan.
Tyvärr kom hon och Zilla inte alls överens. Det vart bråk, så dom fick vara i varsitt rum. Kändes lite jobbigt, dom fick inte ha bra med utrymme. Men vad gör man, vill ju inte att någon ska göra illa sig eller att dom ska känna sig missnöjda. 
Aimee mådde gott iallafall. =)

Till helgen är det marknad & tivoli här i stan. Skall gå å kika lite på lördag med älsklingen, kvällen blire karusell, jag längtar. Älskar karuseller.

Försöker styra att jag & Håkan kan åka på en minisemester i sommar. Gotland? Furuvik? Ja något måste det få bli tkr jag.

Näe, nu äre dax å ordna till så jag kan lägga mig och sova. Upp imorgon och bege mig på praktiken, där jag förresten fortfarande trivs jätte jättebra.

Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0