Jag trivs.

    2010-06-26 / 23:42:54 Publicerat i Zilla & jag  
Har INGEN kartong kvar att tömma. Och jag är imponerad... Över mig själv....
Annars skulle jag ha haft kvar kanske.. 1-4 kartonger som bara stått för att jag tänkt "men jag har ingenstans o ha allt"
Men nu har vi värsta bauta förrådet, jag kan föra upp hur mkt jag vill haha..
Det är perfekt!
Jag som precis rensat så jävla mkt, kommer fylla på dubbelt så mkt mer... men äsch...

Imorgon blir det Ikea som sagt. Har jag räknat rätt, kommer vi spendera minst 6000 kr, men då är det exlusive tv och microvågsugn jaa, o annat smått o gott som jag kommer finna ;)

Men näe, nu jävlar e klockan mycket, jag ska ta mig en jävel till o surra vidare med ANNA SÖDERKVIST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0