Åttonde juni 2010

    2010-06-08 / 10:00:28 Publicerat i Zilla & jag  
nedräkning
2 dagar till carros student
19 dagar till flytt
53 dagar tills systers bf
57 dagar till min födelsedag
78 dagar tills utbildningen börjar

Jag hatar att drömma hemska drömmar.
Jag mår verkligen riktigt, riktigt dåligt när jag vaknar upp efter en hemsk dröm.
Jag kan bara hoppas och be till nån högre makt att det aldrig, aldrig någonsin inträffar IRL.

Har kvällspass idag, börjar dagen med att åka till sjukhuset och följa med en boende dit.
Sedan får jag jobba tillsammans med Theres. Jippieyaaa =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina grejer som händer snart, vi är i rörelse ;D

2010-06-08 @ 10:45:57
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0