Lördag

    2010-07-03 / 23:50:22 Publicerat i Zilla & jag  
Då har jag jobbat delat pass idag.
Gick mycket bra. Sov när jag var hemma en timma eller två.
Jobbat med A på morgonen, en supertrevlig & gullig tjej och på kvällen med E som är hur jävla gullig å snäll som helst.

När jag kom hem var jag alldeles slut. Svettig och äcklig. Jag & sambon besluta oss för att åka på smitingen å ta ett dopp, ikväll igen.
Vilka vågor var det första vi såg. Jag älskar stora vågor även fast jag har... respekt för dom...
Vi kände med fötterna i havet, och JISSES. Det var SVIIIIIIIIIIIIIIIINKALLT.
Men doppa oss skulle vi göra.
Och det gjorde vi! Men snabbt som attan var vi uppe.

Efter sista passet idag, så var jag även förbi Annapanna... En andra gång denna dag. Hon har fått himla mkt upp och i ordning trots det bara gått nån dag. =) Dutti flicka....

Näe nu äre sängen nästa. Imorgon jobbar jag 07,30-16,00

Godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0