Gårdagen

    2010-07-29 / 16:43:56 Publicerat i Zilla & jag  
Igår hade jag en liten fest här hemma. Två tjejer, Anna & Josephine, som jag jobbar med, samt Josephines två killkompisar var här. Även att Anna kikade förbi.
Kände att jag aldrig blev sådär.. FULL, var mer berusad hela kvällen, och det känns bra. Vi gick ut en sväng, drack mest vatten där, sen gick vi hem, jag & Håkan, när alla var poff väck borta.

Nu laddar vi om och imorgon skall jag te Håkans moster på kvällen. Det blir nog riktigt trevligt.

Imorgon får jag äntligen träffa Albin
Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAH den kommentaren hörde ju jag !!! xD Shit... Inte smart kille det där :p

2010-07-29 @ 16:51:38
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0