Fredag, eller?

    2010-07-02 / 22:06:19 Publicerat i Zilla & jag  
Den här dagen har varit himla bra.
Började med att arbeta 07-15. Gick kanonbra, jag blir så.. himla glad när jag är däruppe. Så jag ser framemot morgondagens delade pass. Låter lite fult, men jag känner verkligen att detta jobb ger mig mycket psykiskt. Jag blir .. uppfylld... Nåja..

När jag slutat kilade jag ner mot staden, kikade in på Inreda & sånt. Inhandlade en liten sten, servetter och en hink för tvättmedel. Efter det gick jag in på HM och köpte sånt jag behöver, tex mascara, hårborste (min har gått sönder) och en ny lila bikiniöverdel. Min svarta & supersnygga bikiniöverdel här hemma är inte så fräsch längre...

Sen gick jag hemåt, stannde till vid Klings å köpte mig en glass, var ju så satans varmt.
Å nu sitter jag å njuter av en kall öl efter vårat kvällsdopp på smitingen och långpromenad till Håkans moster å därefter Håkans mamma.

Nu skall jag återgå till något livsviktigt. Mina spel på facebook.
Ha en trevlig fredags kväll, för det ska jag ha. Avrundar tidigt och lägger mig och sover i våran höga säng.

Bilder på lägenheten får ni se först när ALLT är klart! Är bara en vän som varit hit och sett hur det ser ut samt familj. =) Hårda bud!
Kommentarer
Postat av: sofietrollet

superhärligt med dopp i hav =)

2010-07-03 @ 23:26:33
URL: http://pipomusik.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0