Måndag

    2010-01-11 / 12:38:01 Publicerat i Zilla & jag  
Tycker tiden bara går och går. Jag hänger inte alls med.
Borde väl vara tvärtom eftersom jag inte gör ett skit, men jag har mina saker å göra som får tiden att gå.

Skall snart iväg fixa lite grejer. Men först ut med Zillen snabbt, så hon kan vara själv ett par timmar.

Imorgon kommer mor & Stig hit på eftermiddagen, vi har lite hemliga projekt på gång! :D

The O.C är vad som är igång i min dvdspelare just nu, när den är slut, så vet jag inte alls vad jag ska se på. Får vänta på säsong 3 som borde komma inom en snar framtid.

2 januari
Kommentarer
Postat av: maricA

kul o träffa dig i lördags! :)

2010-01-11 @ 15:15:59
URL: http://mariica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0