Jobbiga Emma ;)

    2010-01-28 / 20:31:47 Publicerat i Zilla & jag  

Jag fick då en sån här award av Emma!

Jag är inget fan av sånt hära, men när jag väl får så måste jag verkligen göra det.... :)

Med denna award följer lite måsten:

-Lägga in den på sin blogg
-Länka till den jag fått den av
-Berätta sju saker om mig själv
-Välj sju bloggar att skicka den till
-Länka till dessa bloggare

Då har vi 2 punkter avklarade.

Sju saker om mig själv?!
  1. Jag är otroligt lat.
  2. Jag älskar bebisar & barn.
  3. Jag är lättskrämd.
  4. Jag tycker det är kul att klämma finnar.
  5. Jag biter på naglarna.
  6. Min mobil följer mig vart jag än går. Har jag glömt den, är det katastrof
  7. Jag älskar hundar.
Sju bloggar
Seriöst, det ids ja inte! Ni som känner att ni vill, ni gör den! :D
Kommentarer
Postat av: Madd1sh

Tack! :)



23 år blev jag :O

2010-01-30 @ 10:38:11
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0