Imorgon!

    2010-01-22 / 21:28:49 Publicerat i Zilla & jag  
Imorgon skall vi fara in till Birsta. Fixa lite flyttkartonger och så tänkte jag kika in på Gina Tricot, har ju presentkort där! Sen på kvällen skall jag hem till Emma å hjälpa henne med gardiner å så bara umgås=)

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt egentligen. Pluggat är väl det enda vettiga, jaa.. Tvättat kläder också.
Nu sitter här jag framför datorn å njuter av lite musik å spindelharpan!

Men nu skall jag ta mig några bloss å sen se om jag ska få sova tidigt eller inte :p
Kommentarer
Postat av: Madd1sh

Oki, vad tråkigt! Du var tvungen att sälja/ge bort katterna va?



Jag har börjat bli känslig hemma hos min mamma också, hon har katter. Men jag hoppas verkligen inte på allergi! Jag har haft katt i hela mitt liv (fram tills för 2 år sedan) och har just nu en liten paus. Det skulle vara himla trist att bli allergisk..

2010-01-23 @ 09:55:24
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/
Postat av: Madd1sh

Oki, bra tips! Provar det nästa gång jag ska dit :)

2010-01-23 @ 11:03:19
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0