Fy fan för Anna Söderkvist

    2010-01-23 / 11:03:04 Publicerat i Zilla & jag  
Om du är känslig för skitsnack, sluta läs!

Jag satt här vid datorn, myste med musik och pratade lite med Anna. O så nämner hon att hon vill till solen, men jag är ju en sån där som aldrig varit utomlands, förutom Danmark, Norge & Finland, men de räknas inte. Så jag sa att "vad ska du med sol till" Sverige fungerar minst lika bra tycker jag.
Så visar hon nån sista minuten resa. Och tro på fan att jag blir sugen! DUMMA JÄVLA ANNA!!!
Kanske borde fixa pass, lägga undan nån slant och fara till sommarn. Sista minuten eller boka? Vilket land? Billigt å bra. Jag är bara ute efter sol å bad!!!!! Och en perfekt bar på hotellet :D
Kommentarer
Postat av: Anna

MAHAHAHAHA! :D

2010-01-23 @ 12:52:36
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0