Första dagen på 2010

    2010-01-01 / 15:36:26 Publicerat i Zilla & jag  
Hade en grymt trevlig nyårsafton med Linnéa. Vi satt å surrade, sjöng lite singstar å surrade igen. Halv fem gick vi å la oss, var något trött imorse men det är smällar man får ta. Zilla uppskattade inte raketerna, svansen mellan benen och allmänt orolig, men det var inte överdrivet jobbigt för henne.

Tänkte jag ska få berätta en jätterolig nyhet, såg att min syster skrivit i sin blogg och då antar jag att det är grönt för mig med. Om allt går bra, skall jag bli moster igen till sommaren. :D Ännu en liten skit att älska mer än något annat.
Känns skumt att Robin ska bli storebror och Molly storasyster än en gång. Jätte lycklig är jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0