En toppen lördag.

    2010-01-17 / 12:18:45 Publicerat i Zilla & jag  
Hela den här helgen har jag varit hemma å tagit det lugnt. Riktigt, riktigt skönt.
Igår kväll hade jag & Emma planerat en kväll tillsammans, och så blev det. Vi möttes på Hemköp, köpte lite gotta å två filmer. Ordnade fruktsallad när vi kom till mig, pratade en massa. Sen satte vi igång The Holiday. Det var en riktigt bra film. Men som Emma skrev i sin blogg, fick vi påminna varandra om att det faktiskt inte händer i verkligheten. Karlar är inte romantiska av sig, iallafall inte som karlarna är i filmerna.
Vid kvart i tolv var vi ute och gick med Zilla, mest för att gå med Emma en bit.
Jag hade en helt otroligt skön och mysig kväll. Och det var skönt att få se Emma vara Emma. Min Emma. Åh så jag älskar henne. Jag är så jävla glad att jag har henne. PUSS EMMA.

Idag skall vi till svärmor, fira Håkans lillasyster som fyller år imorgon, hela 17 år tror jag det är. Shit. Hon som bara var 13 när jag träffade Håkan. Tiden bara springer i från mig....

Ne nu skall jag fylla på kaffekoppen å sen bege mig till spegeln å se om jag kan dölja alla mina finnar!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0