En ny härlig dag.

    2010-01-09 / 12:38:22 Publicerat i Zilla & jag  
Idag är det faktiskt riktigt härligt. Det är inte så jäkla kallt ute, luften känns frisk. Zilla haltar inte i dessa minusgrader åtminstone. Näe, det känns som att den här dagen kommer bli jättebra.
Jag skrev igår om att jag skulle ner till djuraffären på måndag. Men pucko som jag är, insåg jag inte att de faktiskt har öppet idag också. Så jag kom på att jag går ner idag då. Täcket satt perfekt på henne. Har tagit bild, det kommer sen. Köpte även lite grisöron, jag tycker om att skämma bort min prinsessa. Hon är det bästa som finns.

Ikväll är jag lite i valet & kvalet om vad jag skall göra. Kanske ett besök på festen jag blev bjuden till, men jag vet inte. Är faktiskt lite sugen, pyttelite sugen. Men det kan sluta med ett krogbesök och det är jag inte så värst sugen på, fast det är ju bara att gå hem isåfall om jag inte alls är sugen senare...

Annars har jag ju faktiskt The O.C säsong 2 att se på. Snart klar med Dr Quinn, bara en skiva kvar.

På måndag får jag nog påfyllning i mitt smyckesförråd. Så jag kan göra fler roliga och snygga smycken.

Nu skall jag ta mig lite kaffe och se på Dr Quinn.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0