Andra delen av året som gått.

    2010-01-01 / 19:20:45 Publicerat i Zilla & jag  
DEL TVÅ AV ÅRET SOM GÅTT.

Juli

Köpte min nuvarande mobiltelefon, som jag är jättenöjd med, fast jag inte kan den ordentligt än.
Bytte även mobilnummer då, vilket var första gången på väldigt länge. Jag som brukade byta minst en gång per år.
Nokia 5800 XpressMusic

Jag fick följa med Emma när hon skulle på en koll hos barnmorskan. Fick höra bebisens hjärtslag.
Det var en tuff upplevelse och det glömmer jag aldrig.

Hade min första och riktiga semester som jag inledde med att vara sjuk.

Åkte med Ådalen III för första gången i mitt liv. Det var grymt mysigt.

Jag och Håkan åkte till Stockholm. Och det var jättemysigt och roligt. Fick träffa Jennifer och det var oerhört jobbigt men skönt att få se henne. Träffade även Theresia, Anna & Caroline.
Det var verkligen en oförglömlig resa.



Augusti

Jag fyller 25 år.
Anna fyller 19 år.
Robin fyller 2 år.

Månaden börjar med ångest. Jag ska fylla 25 och känner hur livet bara gått förbi mig.
Men tror jag kom över den där fasen ganska fort.

Det var en hel del fester under augusti månad.

Fick träffa min barndomskompis Theres, hennes sambo och hennes son.

Jobbade ta mig fan röven av mig den månaden. Hade uppåt en 20 timmars övertid.

Vi var till veterinären med Zilla och dom fick söva ner henne.
Det var bland det värsta jag varit med om. Det gjorde så ont i hjärtat.

Anna informerar mig att hon ska flytta å gå på Hola Folkhögskola. =(
Hon flyttar dit och vi pratar med varandra i telefon dagligen. Tror vi kom varandra ännu närmre just den perioden.

Världens finaste Hugo föds. Emma och Calle blir tre barnsföräldrar.
Jag hälsar på dem på BB och kan inte med ord förklara hur lycklig jag kände mig vid det ögonblicket.



September

Min hemsida blir klar och jag börjar blogga där.

Den årliga kräftskivan var hos mor & Stig.
Fick träffa min kära vän Emil + hans underbart söta dotter F.

Bokade biljett för Pete Doherty.



Oktober

Emma blir 20 år.

Sökte in för att plugga på distans, och började med det.

Blev arbetslös.

Reunion i Örebro, som inte alls var så roligt som man hoppades. För höga förväntningar I guess.
Men jag fick träffa Sofi.. Emelie å hennes dotra Elvira, Jenny å barna.. Monica. Det var höjdpunkterna.

Stephen Gately, Vila i Frid

Var med Louise i Sundsvall när hon & Ludde gjorde sin debut i freestyle.

Jag & Emma bokade in oss för spa på Björkuddens hotell.
Åkte iväg, och det var verkligen helt underbart. Jag & Emma bara njöt av hela vistelsen.



November

Jag drabbas av svininfluensan. Men hey, I´m still here. Svinis är överdriven.

Jag å Anna hittar våra nyårsklänningar. Även bestämt att hon och jag bara ska sitta hemma. Inte vara uppe i en massa folk. Passar mig alldeles utmärkt. Jag, Anna & Zilla. Tjejgänget ;)

Jag & Anna åker till Kiruna. Vissa dagar var det roligt, vissa inte.

Carl Hugo Karlsson döps. Jag blir hans gudmor. Läser upp en dikt och är allmänt stolt över Hugo, mig själv, Emma & Calle.

Åkte till Emma i Kramfors. Var med henne en hel dag.



December

Pete Doherty konserten väntade, men han ställde in. Otippat.
Hade en trevlig vistelse i Stockholm ändå. Fick träffa Caroline, kusin Madelene.
Stötte även på Johan Palm på Slussen. Mäktigt ;)

Vi firade jul tre gånger, en söndag hos Håkans pappa, julafton hos Håkans mamma och juldagen hos mor & Stig.
Fick bra julklappar, är jättenöjd med alla. Den bästa är kalendern från Zillas gamla matte med bilder på Zilla.
Hos mor & Stig fanns även min halvbror Jimmy, det var hur underbart som helst å få träffa honom igen.

Nyårsafton blev allt annat än det jag planerat.
Firade med Håkans lillasyster Linnéa. Vi hade riktigt trevligt, singstar och massa surr.

Har även gjort det bästa jag kunnat göra på hela året. Avslutat en vänskap som inte varit värd något för mig.

Nu ser vi framåt, och jag är helt säker på att 2010 kommer bli det bästa året. Skall även bli moster igen om allt går bra till sommaren.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0