Desperate Housewives

    2010-01-31 / 12:56:08 Publicerat i Zilla & jag  
Just nu sitter jag å kikar lite på Desperate Housewives å dricker lite kaffe.
Satt tidigare å kikade efter en tv. Vi tänkte hänga med i utvecklingen å skaffa oss en lcd tv eller plasma. Ah vet inte vilket som är bäst men något skall det bli. Så vi blir av med klumpen vi har.

Gårdagen var helt okej. Vi satt här hemma jag, Emma å Anna å drack lite granna. Senare anlände André, Kristoffer och Stefan. Dom var lite överförfriskade. Men jättetrevliga som vanligt.
Drog ner mot stan. Karlarna försvann och vi tjejer gick på Amadeus. Vilket fiasko. Fanns åtminstone en som var under arton där, resten var nog runt arton. Det var med andra ord bara unga människor där. Det kändes lite pinsamt. Drog hem tidigare, Emma å Anna stannade kvar.

Nu skall jag återgå till tvn och mitt kaffe.
Kommentarer
Postat av: caroline

jag vill komma ner nuuuu :) När drar du till sthlm, skulle du inte åka nu i feb?



Som det ser ut nu så jobbar jag heeela påsken, härligt va? Neee, men saker och ting kan ju ändras! Vi ser! :)

2010-02-01 @ 15:37:42
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: caroline

vi har också en klump, haha!



vad kul att du kommer iaf!! Jag drar ner till sthlm den 22:a är du kvar då? :D

2010-02-02 @ 10:59:11
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Anna

Dem var nog ganska överförfriskade ja :p Men jag håller nog med dig om krogen, för jag tyckte knappt att det var kul. Va ju typ inga roliga där alls :/

2010-02-02 @ 13:51:20
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0